Handla Hos Green Ladies ♥
ALL INFO DU BEHÖVER
VARFÖR HANDLA HOS GREEN LADIES
Vi är inte som andra outlets. Vi bjuder på en vulcano av mode som får nytt liv genom kreativ, nytänkande och editorial-inspirerad kontext och styling i våra bilder, video och inspirationsmaterial. Vi hoppas du gillar det ♥
Samtidigt bjuder vi alltid på 20-80% lägre priser. Detta för att plagg från olika premium brands och varumärken, föregående säsonger från showrooms, överlager och samplekollektioner - nu ska få en andra chans i din garderob.
Resultatet? Fräscha looks till fantastiska priser. För dig som gillar fynd och lite till, helt enkelt.
BESTÄLLNING & LEVERANS
Vi kompenserar för alla koldioxidutsläpp som uppstår vid leveranser till och från Green Ladies.
Din order skickas till det DHL Ombud / Utlämningsställe som du anger vid beställningen. När paketet finns för uthämtning skickas ett mail med information om löpnummer till det mailadress som angivits vid beställningen. Vid uthämtning av försändelse ska giltig ID-handling uppvisas. Normal leveranstid är 2 – 5 arbetsdagar från det att beställningen är bekräftad via e-post. När din order är skickad får du ett mail till den angivna e-postadressen. Paketet borde då nå dig inom 2 arbetsdagar, om så mot förmodan inte skulle vara fallet ber vi dig att kontakta kundtjänst.
Paket som inte har hämtats ut inom angiven tid återsänds och kunden debiteras en avgift på 150 SEK för kostnader av administration, frakt, returfrakt och hantering. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.
Kan jag ändra/annullera min order efter att jag har genomfört den?
Nej, tyvärr, när din order är genomförd och importerad i vårt system är det inte möjligt att göra några ändringar eller annullera din order. Detta innefattar tex att byta storlek eller färg. Det är vanligtvis ej möjligt att ändra adressen, däremot kan vissa fraktbolag byta ombud när paketet har skickats. Vi hänvisar till att kontakta DHLs kundtjänst för detta, tel +46(0)771-345345.
Du är dock alltid välkommen att returnera din order till oss om du inte vill behålla dina beställda artiklar.
RETUR & ÅNGERRÄTT
Kan jag ändra/annullera min order efter att jag har genomfört den?
Nej, tyvärr, när din order är genomförd och importerad i vårt system är det inte möjligt att göra några ändringar eller annullera din order. Detta innefattar tex att byta storlek eller färg. Det är vanligtvis ej möjligt att ändra adressen, däremot kan vissa fraktbolag byta ombud när paketet har skickats. Vi hänvisar till att kontakta DHLs kundtjänst för detta, tel +46(0)771-345345.
Du är dock alltid välkommen att returnera din order till oss enligt nedan villkor om du inte vill behålla dina beställda artiklar.
Öppet Köp
Öppet köp har du 14 dagar, förutsatt att produkten är oanvänd, i ursprungligt skick och i originalförpackning. Använder du vår returprocess i samband med utnyttjande av ångerrätt & öppet köp blir returkostnaden f.n. 79 kr
Vi tar ej emot returer av badkläder och underkläder pågrund av hygienfaktorer.
Digitala returer
För att göra en retur måste du först registrera din retur digitalt. Returkostnaden är fn. 79 SEK vilket kunden står för och det innefattar både returfrakt och returhantering. Du registrerar din retur genom att klicka på ”Visa min order” i mailet med orderbekräftelsen och därefter klicka på knappen ”Begär retur” högst upp till höger på sidan. Fullfölj därefter stegen tills att önskemålet om retur är bekräftat. Det går också bra att maila hej@greenladies.se från den mailadressen som användes vid ditt köp och beskriva returönskemålet samt uppge ditt ordernummer. Ditt ordernummer finns i ditt orderbekräftelse-mail eller på din följesedel.
När ni fullföljt stegen i den digitala returregistreringen så kommer Green Ladies inom 1-2 arbetsdagar skicka en returetikett till dig via mail. Etiketten behöver du själva skriva ut och fästa på ditt paket. Om du inte har skrivare går det i de flesta fall bra att få hjälp med att skriva ut etiketten på ett DHL ombud, visa upp etiketten från mobilen alternativt läs upp spårningsnumret.
Om vår digitala retur-registrering inte används måste vi dessvärre ta ut en administrativ avgift på 99 SEK.
Om ett paket returneras på annat sätt, med andra ord att den returetikett som Green Ladies tillhandahåller inte har använts, så står Green Ladies inte för några eventuella felaktigheter som kan uppstå på vägen, samt att det kan ta längre tid innan returen kommer fram och hanteras.
Utnyttjande av ångerrätt
Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag som du, eller en person på uppdrag av dig, tar emot din beställning.
När du returnerar en vara ansvarar du själv för att den är rätt paketerad. Använd inte originalförpackningen (exempelvis en skolåda) som ytterkartong — varan måste skyddas ordentligt. Om du använder en egen returetikett eller annan transportör än den vi tillhandahåller, ansvarar du själv för leveransen och eventuella kostnader.
Green Ladies tar inget ansvar för paket som inte skickas via vår returhantering.
För att möjliggöra en retur behöver du kunna visa upp kvitto eller orderbekräftelse.
Återbetalning av godkända returer sker inom 30 dagar.
Krav för godkänd retur
Hos Green Ladies har du 14 dagars retur- och bytesrätt från det att du mottagit varan.
För att din retur ska godkännas måste följande krav uppfyllas:
För att en retur ska godkännas måste produkten vara i oförändrat och säljbart skick. Produkten får inte ha använts mer än nödvändigt för att fastställa dess egenskaper och funktion och får inte vara tvättad eller på annat sätt förändrad.
Plomberingar måste sitta kvar och vara intakta. Plomberingen är i de mest förekommande fallen en rosa etikett med en rund greenladies-logotyp, eller enbart en greenladies-logotyp.
Samtliga originaletiketter och eventuell originalförpackning (såsom skokartong, solglasögonfodral, galge, klänning och väskfodral m.m.) måste finnas kvar och vara i oförändrat skick.
Produkten ska vara fri från smuts, fläckar (inklusive smink och deodorant) samt djurhår och damm. Den får inte heller ha starka lukter såsom parfym, rök eller svett.
Varan ska returneras i oskadad originalförpackning, samt med ett yttre emballage som skyddar under transport.
Om plomberingen är borttagen eller skadad kan vi inte godkänna returen.
Om varan inte uppfyller krav för godkänd retur förbehåller vi oss rätten att neka returen. Möjligheten att få varan returnerad till dig finns, i sådana fall tillkommer en frakt- och hanteringskostnad på 99 kr. Vi kommer att informera dig innan detta sker.
Värdeminskningsavdrag
Om en returnerad vara inte uppfyller krav för godkänd retur, men bedöms kunna återställas till säljbart skick, förbehåller vi oss rätten att göra avdrag för värdeminskning eller ta ut en skälig avgift för tex vädring, sanering och hantering. Detta avdrag eller denna avgift dras av från återbetalningen.
Reklamation
Konsumentköplagen ger dig rätt att reklamera en vara under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället. Om du tar emot en vara som det är något fel på vill vi att du så snart som möjligt kontaktar oss. Observera att du måste lämna ett meddelande till oss med information om felet inom skälig tid efter det att du upptäckt det.
PERSONUPPGIFTSPOLICY
Genom att handla hos Green Ladies accepterar du vår dataskyddspolicy och vår behandling av dina personuppgifter. Vi värnar om din personliga integritet och samlar inte in fler uppgifter än nödvändigt för att behandla din beställning. Vi säljer och delar aldrig dina uppgifter till tredjepart utan rättslig grund.
Green Ladies behandlar personuppgifter i enlighet med gällande lag, inklusive EU:s dataskyddsförordning. De uppgifter som behandlas är personuppgifter som du lämnar till oss eller som vi samlat in från dig via www.greenladies.se
Green Ladies AB är ansvarig för behandlingen av personuppgifter som du lämnat till oss som kund. Dina personuppgifter behandlas av oss för att kunna hantera din beställning samt i de tillfällen då du har önskat nyhetsbrev eller kampanjerbjudanden - för att kunna anpassa marknadsföringen åt dina individuella behov.
Nedan information är en summering av hur vi i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR) lagrar och behandlar dina uppgifter.
Vad är en personuppgift?
En personuppgift är all information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person.
Vilka uppgifter lagrar vi?
För att kunna hantera din beställning samt svara på frågor relaterat till din order lagrar vi ditt förnamn- och efternamn, adress, telefonnummer, e-postadress, ip-adress och köphistorik.
Dina uppgifter lagras så länge vi har en rättslig grund att behandla dina uppgifter, exempelvis för att fullfölja avtalet mellan oss eller för att efterleva en rättslig förpliktelse enligt exempelvis bokföringslagen.
Rättslig grund
I samband med ett köp behandlas dina personuppgifter för att fullfölja avtalet med dig. Marknadsföring, kampanjer och liknande utskick sker endast efter samtycke från dig.
Vilka uppgifter delas och med vilket syfte?
Betalning - När du väljer att betala med faktura sparas dina personuppgifter hos Klarna
Transportör - För att kunna leverera dina beställningar och slutföra vårt avtal måste vi dela specifik information med transportören. Det gäller för- och efternamn samt adress- och kontaktuppgifter för leverans och leveransavisering.
Nyhetsbrev - Om du har valt att prenumerera på vårt nyhetsbrev använder vi oss utav ditt förnamn, efternamn samt e-postadress.
Sociala Medier – Om du har valt att följa oss på sociala medier använder vi oss utav ditt användarnamn, förnamn, efternamn samt e-postadress.
Rätten till tillgång & rättelse
Du har rätt att få utdrag av all information som finns om dig hos oss. Utdrag levereras elektroniskt i ett läsbart format. Du har rätt att be oss uppdatera felaktig information eller komplettera information som är bristfällig.
Du kan när som helst be att uppgifterna som avser dig raderas. Det finns få undantag till rätten till radering, som till exempel om det ska behållas för att vi måste uppfylla en rättslig förpliktelse (exempelvis enligt bokföringslagen).
Ansvarig för dataskydd
Green Ladies AB är ansvarig för lagring och behandling av personuppgifter i webbutiken och ser till att reglerna efterföljs.
Rätt att lämna in klagomål
Om du är missnöjd med hur vi behandlat dina personuppgifter kan du också kontakta oss på våra kontaktuppgifter ovan. Du har även rätt att ge in ett klagomål avseende vår personuppgiftsbehandling till: Datainspektionen Box 8114 104 20 Stockholm datainspektionen@datainspektionen.se
Vid tvister som vi inte lyckas lösa, gällande annat än behandling av dina personuppgifter, kan du även använda den onlineplattform för klagomål som finns tillgänglig på EU-kommissionens webbplats: http://ec.europa.eu/odr.
Vi reserverar oss för eventuella text eller bildfel på webbplatsen såsom felaktig produktbeskrivning, prisinformation. Vi förbehåller oss rätten att avbeställa ordrar med uppenbara felaktiga priser.
FULLSTÄNDIGA KÖPVILLKOR
FULLSTÄNDIGA KÖPVILLKOR
Betalning
Alla priser som anges på www.greenladies.se anges i SEK och är inklusive moms (25 %). Avgifter tillkommer för paket som avbeställs, snabbleverans samt för ej uthämtade paket.
I samarbete med Klarna erbjuder vi fakturabetalning, delbetalning, kontokortsbetalning samt direktbetalning. Denna betallösning kallas för Klarna Checkout. Genom att lämna information i kassan godkänner du Klarnas villkor. Genom att klicka på "Slutför köp" godkänner du våra allmänna villkor. Klarna Checkout presenterar viss information för dig så snart du är identifierad. Vilken information du behöver ange för att uppnå identifiering kan variera mellan olika köptillfällen och kunder. Någon kreditupplysning tas aldrig direkt i Klarna Checkout utan vid behov beroende på det betalningsalternativ du har valt. Kreditupplysningar som tas av Klarna påverkar inte din kreditvärdighet och kan inte ses av andra som begär kreditupplysning om dig, t.ex. banker. När du har identifierats uppvisar Klarna Checkout vilka alternativ som är tillgängliga för just dig. Faktura är förvalt som betalningsalternativ men du kan givetvis fritt välja något av de andra alternativen såsom direktbetalning via bank eller betalning med kort. Vilka alternativ du erbjuds kan växla från tid till annan. Du kan själv välja om du vill skydda din användning av Klarna Checkout med en PIN-kod.
Avtal om köp
Avtal om köp upprättas när du har fått bekräftelse på din beställning av Green Ladies via e-post till den vid beställningen angivna e-postadressen. Bekräftelsen sker när vi hanterat er order. Vid beställning accepterar du samtliga av våra villkor. Green Ladies ingår ej avtal med personer som är minderåriga och saknar målsmans godkännande.
Beställning & Leverans
Vi kompenserar för alla koldioxidutsläpp som uppstår vid leveranser till och från Green Ladies.
Din order skickas till det DHL Ombud / Utlämningsställe som du angivit vid beställningen. När paketet finns för uthämtning skickas ett mail med information om löpnummer till det mailadress som angivits vid beställningen. Vid uthämtning av försändelse ska giltig ID-handling uppvisas. Normal leveranstid är 2 – 5 arbetsdagar från det att beställningen är bekräftad via e-post. När din order är skickad får du ett mail till den angivna e-postadressen. Paketet borde då nå dig inom 2 arbetsdagar, om så mot förmodan inte skulle vara fallet ber vi dig att kontakta kundtjänst.
Paket som inte har hämtats ut inom angiven tid återsänds och kunden debiteras en avgift på 150 SEK för kostnader av administration, frakt, returfrakt och hantering. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.
Kan jag ändra/annullera min order efter att jag har genomfört den?
Nej, tyvärr, när din order är genomförd och importerad i vårt system är det inte möjligt att göra några ändringar eller annullera din order. Detta innefattar tex att byta storlek eller färg. Det är vanligtvis ej möjligt att ändra adressen, däremot kan vissa fraktbolag byta ombud när paketet har skickats. Vi hänvisar till att kontakta DHLs kundtjänst för detta, tel +46(0)771-345345.
Du är dock alltid välkommen att returnera din order till oss enligt nedan villkor om du inte vill behålla dina beställda artiklar.
Öppet Köp
Öppet köp har du 14 dagar, förutsatt att produkten är oanvänd, i ursprungligt skick och i originalförpackning. Använder du vår returprocess i samband med utnyttjande av ångerrätt & öppet köp blir returkostnaden f.n. 69 kr
Vi tar ej emot returer av badkläder och underkläder pågrund av hygienfaktorer.
Digitala returer
För att göra en retur måste du först registrera din retur digitalt. Returkostnaden är fn. 79 SEK vilket kunden står för och det innefattar både returfrakt och returhantering. Du registrerar din retur genom att klicka på ”Visa min order” i mailet med orderbekräftelsen och därefter klicka på knappen ”Begär retur” högst upp till höger på sidan. Fullfölj därefter stegen tills att önskemålet om retur är bekräftat. Det går också bra att maila hej@greenladies.se från den mailadressen som användes vid ditt köp och beskriva returönskemålet samt uppge ditt ordernummer. Ditt ordernummer finns i ditt orderbekräftelse-mail eller på din följesedel.
När ni fullföljt stegen i den digitala returregistreringen så kommer Green Ladies inom 1-2 arbetsdagar skicka en returetikett till dig via mail. Etiketten behöver du själva skriva ut och fästa på ditt paket. Om du inte har skrivare går det i de flesta fall bra att få hjälp med att skriva ut etiketten på ett DHL ombud, visa upp etiketten från mobilen alternativt läs upp spårningsnumret.
Om vår digitala retur-registrering inte används måste vi dessvärre ta ut en administrativ avgift på 99 SEK.
Om ett paket returneras på annat sätt, med andra ord att den returetikett som Green Ladies tillhandahåller inte har använts, så står Green Ladies inte för några eventuella felaktigheter som kan uppstå på vägen, samt att det kan ta längre tid innan returen kommer fram och hanteras.
Utnyttjande av ångerrätt
Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag som du, eller en person på uppdrag av dig, tar emot din beställning.
När du returnerar en vara ansvarar du själv för att den är rätt paketerad. Använd inte originalförpackningen (exempelvis en skolåda) som ytterkartong — varan måste skyddas ordentligt. Om du använder en egen returetikett eller annan transportör än den vi tillhandahåller, ansvarar du själv för leveransen och eventuella kostnader.
Green Ladies tar inget ansvar för paket som inte skickas via vår returhantering.
För att möjliggöra en retur behöver du kunna visa upp kvitto eller orderbekräftelse.
Återbetalning av godkända returer sker inom 30 dagar.
Krav för godkänd retur
Hos Green Ladies har du 14 dagars retur- och bytesrätt från det att du mottagit varan.
För att din retur ska godkännas måste följande krav uppfyllas:
För att en retur ska godkännas måste produkten vara i oförändrat och säljbart skick. Produkten får inte ha använts mer än nödvändigt för att fastställa dess egenskaper och funktion och får inte vara tvättad eller på annat sätt förändrad.
Plomberingar måste sitta kvar och vara intakta. Plomberingen är i de mest förekommande fallen en rosa etikett med en rund greenladies-logotyp, eller enbart en greenladies-logotyp.
Samtliga originaletiketter och eventuell originalförpackning (såsom skokartong, solglasögonfodral, galge, klänning och väskfodral m.m.) måste finnas kvar och vara i oförändrat skick.
Produkten ska vara fri från smuts, fläckar (inklusive smink och deodorant) samt djurhår och damm. Den får inte heller ha starka lukter såsom parfym, rök eller svett.
Varan ska returneras i oskadad originalförpackning, samt med ett yttre emballage som skyddar under transport.
Om plomberingen är borttagen eller skadad kan vi inte godkänna returen.
Om varan inte uppfyller krav för godkänd retur förbehåller vi oss rätten att neka returen. Möjligheten att få varan returnerad till dig finns, i sådana fall tillkommer en frakt- och hanteringskostnad på 99 kr. Vi kommer att informera dig innan detta sker.
Värdeminskningsavdrag
Om en returnerad vara inte uppfyller krav för godkänd retur, men bedöms kunna återställas till säljbart skick, förbehåller vi oss rätten att göra avdrag för värdeminskning eller ta ut en skälig avgift för tex vädring, sanering och hantering. Detta avdrag eller denna avgift dras av från återbetalningen.
Reklamation
Konsumentköplagen ger dig rätt att reklamera en vara under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället. Om du tar emot en vara som det är något fel på vill vi att du så snart som möjligt kontaktar oss. Observera att du måste lämna ett meddelande till oss med information om felet inom skälig tid efter det att du upptäckt det.
Bedrägeri
Vi polisanmäler alla bedrägerier och dataintrång samt försök till sådana. Vi förbehåller oss rätten att neka eller häva ditt köp i det fall vi har skäl att misstänka bedrägeri.
Tvister
Vi är måna om att lösa eventuella frågor med dig som handlar hos Green Ladies. Vi håller en god ton och försöker nå en fredlig lösning. Vid tvister som vi inte lyckas lösa, rekommenderar vi att du vänder dig till Allmänna reklamationsnämnden, www.arn.se eller Box 174, 101 23 Stockholm. Du kan även använda den onlineplattform för klagomål som finns tillgänglig på EU-kommissionens webbplats: http://ec.europa.eu/odr.
För information om vilka rättigheter du som har som konsument rekommenderar vi dig att besöka Konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se.
Produktbilder
På grund av att olika skärmar på dator, surfplatta och mobil har olika färgkalibrering kan det förekomma en variation i färgen på bilderna på artikeln och färgen i verkligheten. Vi har gjort vårt bästa för att ge en korrekt färgåtergivning av artiklarna på hemsidan.
Vi reserverar oss för eventuella text eller bildfel på webbplatsen såsom felaktig produktbeskrivning, prisinformation. Vi förbehåller oss rätten att avbeställa ordrar med uppenbara felaktiga priser.
Force Majeure
Vid eventuella omständigheter som skäligen står utanför Green Ladies kontroll (ex. ändrad lagstiftning, strejk, blockad, sabotage, krig, brand, naturkatastrof eller myndighetsåtgärder) kan Green Ladies förpliktelse att uppfylla köpeavtalet skjutas upp så länge som omständigheterna kräver. Överstiger denna försening 2 månader har både du och Green Ladies rätt till att häva köpeavtalet med omedelbar verkan utan någon skyldighet till skadestånd.
Personuppgiftspolicy
Genom att handla hos Green Ladies accepterar du vår dataskyddspolicy och vår behandling av dina personuppgifter. Vi värnar om din personliga integritet och samlar inte in fler uppgifter än nödvändigt för att behandla din beställning. Vi säljer och delar aldrig dina uppgifter till tredjepart utan rättslig grund.
Green Ladies behandlar personuppgifter i enlighet med gällande lag, inklusive EU:s dataskyddsförordning. De uppgifter som behandlas är personuppgifter som du lämnar till oss eller som vi samlat in från dig via www.greenladies.se
Green Ladies är ansvarig för behandlingen av personuppgifter som du lämnat till oss som kund. Dina personuppgifter behandlas av oss för att kunna hantera din beställning samt i de tillfällen då du har önskat nyhetsbrev eller kampanjerbjudanden - för att kunna anpassa marknadsföringen åt dina individuella behov.
Nedan information är en summering av hur vi i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR) lagrar och behandlar dina uppgifter.
Vad är en personuppgift?
En personuppgift är all information som direkt eller indirekt kan hänföras till en fysisk person.
Vilka uppgifter lagrar vi?
För att kunna hantera din beställning samt svara på frågor relaterat till din order lagrar vi ditt förnamn- och efternamn, adress, telefonnummer, e-postadress, ip-adress och köphistorik.
Dina uppgifter lagras så länge vi har en rättslig grund att behandla dina uppgifter, exempelvis för att fullfölja avtalet mellan oss eller för att efterleva en rättslig förpliktelse enligt exempelvis bokföringslagen.
Rättslig grund
I samband med ett köp behandlas dina personuppgifter för att fullfölja avtalet med dig. Marknadsföring, kampanjer och liknande utskick sker endast efter samtycke från dig.
Vilka uppgifter delas och med vilket syfte?
Betalning - När du väljer att betala med faktura sparas dina personuppgifter hos Klarna
Transportör - För att kunna leverera dina beställningar och slutföra vårt avtal måste vi dela specifik information med transportören. Det gäller för- och efternamn samt adress- och kontaktuppgifter för leverans och leveransavisering.
Nyhetsbrev - Om du har valt att prenumerera på vårt nyhetsbrev använder vi oss utav ditt förnamn, efternamn samt e-postadress.
Sociala Medier – Om du har valt att följa oss på sociala medier använder vi oss utav ditt användarnamn, förnamn, efternamn samt i förekommande fall e-postadress.
Rätten till tillgång & rättelse
Du har rätt att få utdrag av all information som finns om dig hos oss. Utdrag levereras elektroniskt i ett läsbart format. Du har rätt att be oss uppdatera felaktig information eller komplettera information som är bristfällig.
Du kan när som helst be att uppgifterna som avser dig raderas. Det finns få undantag till rätten till radering, som till exempel om det ska behållas för att vi måste uppfylla en rättslig förpliktelse (exempelvis enligt bokföringslagen).
Ansvarig för dataskydd
Green Ladies är ansvarig för lagring och behandling av personuppgifter i webbutiken och ser till att reglerna efterföljs.
Rätt att lämna in klagomål
Om du är missnöjd med hur vi behandlat dina personuppgifter kan du också kontakta oss på våra kontaktuppgifter ovan. Du har även rätt att ge in ett klagomål avseende vår personuppgiftsbehandling till: Datainspektionen Box 8114 104 20 Stockholm datainspektionen@datainspektionen.se
Vid tvister som vi inte lyckas lösa, gällande annat än behandling av dina personuppgifter, kan du även använda den onlineplattform för klagomål som finns tillgänglig på EU-kommissionens webbplats: http://ec.europa.eu/odr.
Allmänt
Green Ladies drivs av MOVA Group AB, med adress August Barks Gata 25, 421 32 Västra Frölunda, Sverige. Vårt organisationsnummer är 559202-0761.
Vi vill gärna höra från dig om du har några frågor eller funderingar! Välkommen att kontakta oss via mail hej@greenladies.se
KONTAKTA OSS
Önskar du komma i kontakt med oss?
Har du några funderingar, förslag på vad vi kan göra bättre eller bara vill prata om mode med en hållbar twist? Tveka inte på att höra av dig till oss!
Vårt mål är att svara dig inom 48h, Mån-Fre kl. 09:00 till 16:00 (Med undantag för helgdagar, rea- och kampanjperioder och röda dagar.)
Email: hej@greenladies.se
